consulting działów sprzedaży

Jakie czynniki mają wpływ na sukces Twojego działu handlowego?

Ilu klientów należy odwiedzić każdego dnia?

Czy Twoi handlowcy powinni sporządzać raporty i jakie treści warto w nich zawrzeć?

Jak zmotywować dział sprzedaży do podnoszenia obrotu, jak do zwiększania marży, a jak do pozyskiwania nowych klientów?

 

Odpowiedzi na te i inne pytania zmieniają się podobnie, jak zmienia się sytuacja w Twojej branży. Z tą samą częstotliwością warto zmieniać zasady funkcjonowania działu sprzedaży tak, by dostosowując się do rynku wciąż utrzymywać przewagę konkurencyjną.

 

Czym się zajmujemy?

  • tworzeniem zasad funkcjonowania działów sprzedaży
  • budowaniem systemów raportowania
  • tworzeniem systemów kontroli pracy handlowców
  • tworzeniem wielopłaszczyznowych planów sprzedaży
  • tworzeniem planu kosztów funkcjonowania działu
  • tworzeniem motywujących modeli wynagrodzeń
  • szkoleniami działów handlowych

 

Po zapoznaniu się z ofertą skontaktuj się z nami, by zapytać, w jaki sposób nasze pomysły przełożą się na Twoją sprzedaż.